luni, 11 octombrie 2010

Ce te motiveaza?

Ce te motiveaza cand te trezesti in fiecare dimineata?
Ce te tine pe acelasi drum incontinuu indiferent de rezultate?Ce faci atunci cand te trezesti dimineata si nu ai dispozitia necesara de a crea?
Nu poti sa investesti acelasi optimism si dragoste in creatiile tale, si se vede.Nu mai poti crea cu zambetul pe buze.Parca nu mai este ce era.

Ma zbat de 2 saptamanii sa imi revin, sa ajung in ziua in care nu ma mai opresc din creat..sa imi doresc asta...dar nu prea imi iese.Nimic nu ma mai motiva...

Dar astazi m-am trezit..cu siguranta mai bine ca ieri si mai rau ca maine.Azi e soare si frumos afara.Azi zambesc pentru ca viata e frumoasa asa cum e:)azi incerc sa creez, azi visez...azi arta mea conteaza!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cautati pe blog

Urmariti Happybags