joi, 11 noiembrie 2010

Comenzi, comenzi, comenzi:)

Zilele astea am fost ocupata cu gentutele la comanda:)

Am facut asa.Pentru Andrada o gajica super am facut o geanta mare tip valiza, neagra cu floricele cusute manual portrivita pentru afacerea ei:*, niste bijuterii handmade grozave:).Pe geanta am aplicat 2 buzunare mari care se inchid cu scai.Bretele scurte si maner lung astfel poate fii purtata si p o parte.Geanta se inchide cu magnet



Pentru o fetita de doar 9 anisori am facut o gentuta dulce, roz cu o floricica facuta manual si nasturei in forma de floricele.Gentuta e de un roz de iti vine sa il mananci.Manerul este reglabil si gentuta se inchide cu magnet




Iar pentru Ana am adaptat o gentuta si a iesit asta.O gentuta cu pliuri romantica si finuta, cu dantela neagra care merge de minune cu docul gri si captuseala mov.Gentuta are un buzunar simplu in interior si se inchide cu fermoar

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cautati pe blog

Urmariti Happybags