joi, 16 decembrie 2010

CONCURS!!!!17 decembrie-25 decembrie

LUME LUME:))))FETELE ...

M-am hotarat sa va fac un cadou de craciun.Cine a zis ca nu exista Mosh Craciun?se inseala amarnic:))


Deci, poti CASTIGA O GENTUTA HAPPYBAGS!Orice gentuta de pe stoc (de aici gasiti gentutele disponibilepana se incheie concursul voi mai pune gentute pe stoc)poate fi a ta trebuie doar sa ti-o alegi si sa participi la acest concurs.Mare lucru nu ai de facut decat sa iti pui putin imaginatia la bataie.

(in foto nu sunt toate gentile disponibile)

Ce trebuie sa faci?


Trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari in cel mai "craciunesc" mod posibil:)) pana pe data de 20 decembrie.Dupa aceasta data incep votarile pana pe data de 25 decembrie.

1.Ce inseamna Craciunul pentru tine?
2.Care e cel mai original cadou pentru tine?
3. Care e cea mai haioasa intamplare de iarna prin care ai trecut?


REGULAMENT

1.Raspunsurile se dau aici, pe blog pana pe data de luni 20 decembrie inclusiv.
2.Marti, 21 decembrie incepe votarea pana pe data de 25 decembrie inclusiv.Invitati-va prietenii sa va voteze aici , SECTIA DE VOTARE, specificand numele persoanei cu raspunsul preferat.
3.Va castiga fata cu cele mai multe voturi

4.Dupa ce s-a incheiat perioada de votare eu voi trimite lista cu numele votat la Mosh Craciun

:)))Le va citi si numara cu grija sa nu se produca nici o greseala.Si in maxim o zi voi desemna castigatoare:)



LOCUL 1: 1 gentuta happybags la alegere
LOCUL 2 SI 3: vor primi reducere de 20 % daca achizitioneaza la sfarsitul concursului o gentuta.
Acest "bon" de reducere e valabil 2 saptamani.Adica daca nu sunteti hotarate acum ce gentuta vrei aveti timp la dispozitie sa va ganditi 2 saptamani care o vreti sau se poate sa imi dati si o comanda de gentuta cu aceasi reducere de 20%.

Fetele BAFTA si START CONCURS!!!!!!!!!

6 comentarii:

  1. Mary
    1.Simt bucuria Nasterii Domnului IIsus Hristos.Aceasta sarbatoare ma face sa visez mult. Globurile, mirosul de brad, casele impodobite,zapada iti da senzatia ca traiesti ca intr-un basm...ce frumos 8->
    Crăciunul începe pe tăcute în inima ta. Trăieşte- l cu adevărat!
    2.cel mai original:-??.un parfum Calvin Klein
    =))
    3.cred ca aveam in jur de 7 ani, mergeam cu colinda...niste baietii mai mari dadeau cu petarzii si cum s-a nimerit una pe la picioarele mele m-am speriat groaznic si... am facut p mine de spaima:)))copiii cu care mai eram radeau de mine, au mers si au povestit pe acasa..mi-a fost o rusine dar ce, eram si eu copil:))bineinteles pana am ajuns eu ca sa ma schimb mi-au inghetat pantalonii, bine ca ma incalzit pentru putin timp:))oribil dar hazliu

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.pentru mine craciunul reprezinta familia, inseamna bucuria de a sta alaturi de cei dragi in asteptarea lui mos craciun :)
    2.sunt multe cadouri pe care mi le doresc, care mai de care mai originale, insa anul acesta, cel mai original cadou ar fi ca iubitul meu sa ma ceara de nevasta :)
    3.o intamplare foarte draguta e de pe vremea cand eram copil. aveam cam 5-6 anisori si il asteptam pe mosu'. mama imi spusese ca mosul e batran si ca trebuie sa fiu respectuasa... in cele din urma apare mosul, zgribulit si plin de zapada (specific: sunt din zona maramuresului, unde zapada e pana la genunchi si afara e foarte frig)iar eu timida si vesela in acelasi timp il intreb pe mosu' :"mosule un pahar de palinca vrei, ca stiu ca lapte si biscuiti primesti de la ceilalti copii" :)). ai mei ramasesera o clipa fara glas, iar mai apoi au ras copios de mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Craciunul, pentru mine este cea mai frumoasa sarbatoare: rememorarea naseterii Manuitorului, reuniunea de famimlie in jurul unei mese marii, brad frumos ornat, mersul la colindat cu prietenii, oferirea de cadouri, si mai ales bataia cu zapada!!

    2. Cel mai original cadou pentru mine... ei bine sa fie ceva unic, poate handmade, imi amintesc ca o data am primit de la o fetita o felicitare scrisa de ea pe o foaie rupta dintr-un caiet, a fost atat de draguta! O pastrez si acum!

    3.Cea mai hazlie intamplare.. cred ca a fost atunci cand intr-o tabara de iarna ne-am distrat foarte mult cu prietenii pregatindu-i o farsa unuia dintre noi, ca atunci cand va trece printr-un anumit loc sa rastoarne peste el mai multa zapada, dar intamplarea a facut ca am uitat de capcana pusa, si cand am trecut pe-acolo mai multi odata, am alunecat si zapada s-a rasturnat peste noi, si ne-am trezit toti in zapada razand cu gura pana la urechi:D

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Pentru mine Craciunul este sarbatoarea cea mai incarcata spiritual, o sarbatoare ce se petrece ca oricare alta alaturi de familie. Inca de pe vremea cand eram copil asteptam cu drag sosirea Mosului, asa cum fac si acum si imi placea sa merg la colindat si sa ma joc in zapada.
    2. Cel mai original cadou cred ca depinde de persoana careia i se adreseaza. Eu anul acesta imi doresc sa primesc un cadou original si util: o masina de cusut!
    3. Iernile din copilarie erau pline de zapada...eram atat de fericita cand mergeam la bunica si ma puteam plimba cu sania. In capatul strazii unde ea locuieste este o vale foarte abrupta unde ne dadeam toti copii cu saniile. Eu si verisoara mea ne-am luat avant..si...viteza...si..in fata noastra un ARO parcat fix in mijlocul strazii, nu am mai avut cum sa ne oprim si fiecare dintre noi a luat cate o roata in brate. Hazliu pentru noi, am ras foarte mult timp atunci!

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Cu toate că în ultimii ani nu a nins în seara de Crăciun şi nici în Ajun, Crăciunul pentru mine înseamnă să ningă. Şi nu e Crăciun dacă acasă nu e mama, să umple bucataria şi sufrageria cu miros de cozonac proaspăt, nu e sor-mea, care se ascunde prin baie să împacheteze ultimele cadouri şi să fie sigură că nu o vede nimeni şi nu sunt neamuri care au venit cu odraslele mai mici de care eu trebuie să am grijă.
    2.Cel mai original cadou...un tablou imens, cu fotografii cu toată familia în care erau ancorate şi desene pe care le-am făcut când eram copil.
    3. Cea mai haioasă întamplare de Crăciun ...acum doi ani. Eu şi încă două prietene am hotărât că ar fi frumos să ieşim la plimbare într-o zonă "verde" a oraşului. Două mergeam la braţ şi a treia mergea cu spatele la drum, - faţa la noi, că ne povestea ceva super amuzant. La un moment dat s-a oprit, şi-a dus mâna la gură şi şi-a pus pe faţă cea mai îngrozită expresie. M-am întors încet şi am văzut un câine care, săracul, se plimba liniştit. M-am speriat, totuşi, şi am ţipat, făcând câinele să "facă pipi pe el" şi să o ia la fugă. Ah, mă rog, se împiedica şi el, am picat şi eu. Prietena care făcuse gluma era şi ea pe jos, de râs, iar cealaltă nu întelegea de ce râdeam.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Pentru mine craciunul inseamna sarbatoarea nasterii lui Iisus.Inseamna ziua in care Dumnezeu ne-a trimis cel mai de pret lucru.Ziua in care se reuneste toata familia si ne daruim cadouri reciproc..cea mai frumoasa perioada a anului.
    2.Cel mai original cadou pt mine este ca toti prietenii mei sa se stranga si sa imi cante un colind in limba japoneza.
    3.Cea mai haioasa intamplare de craciun...cred k a fost atunci cand tata ma plimbat pe mine si pe sora mea cu sania si la un moment dat sora mea a cauzt de pe sanie cu tot cu mine insa tata nu a observat si tragea sania mai departe:))

    RăspundețiȘtergere

Cautati pe blog

Urmariti Happybags